Přepravní služby pro firmy

 

Vnitrostátní přeprava

Vaše balíky budou v profesionální péči od převzetí zásilky po celou dobu doručování na firemní nebo soukromé adresy. Vysoké efektivity a rychlosti dodání zboží dosahujeme díky strategicky rozmístěné pobočkové síti, která je srdcem centrálního překladiště v Praze, kde zásilky zařadíme na správnou trasu a adresu budoucího příjemce.

 

Naše služby

Zásilky, které přepravujeme:
• Max. hmotnost zásilky 50 kg
• 2x výška + 2x šířka + délka < 3 m


Pro jednotlivé rozměry platí:
o max. 80 cm šířka
o max. 60 cm výška
o max. 200 cm délka
• jeden kus = jedna zásilka

 

Zásilky, které splňují požadované parametry, jsou doručené příjemci v České republice standardně ve 24-hodinovém režimu. Pro jednoduchost doručování je velmi důležitým faktorem i správné zabalení zásilky. Naši odborníci Vám rádi poradí jak eliminovat riziko poškození zboží vhodným obalem.

 

Relevantní informace pro odesílatele a příjemce jsou velmi významným prvkem v efektivním procesu a proto u nás najdete základní služby zahrnuté už v ceně přepravy. Individuální nabídku přímo přizpůsobenou Vašim firemním potřebám Vám vypracuje náš obchodní manažer.

• Přístupem do zákaznické aplikace ATOL zabezpečíme, že objednávka přeprav ušetří Váš čas a zefektivní komunikaci při jednoduchých objednávkách
• Pro firmy s větším množstvím balíků v jedné objednávce nabízíme propojení prostřednictvím API nebo import dat přes soubory .csv
• Zásilky vyzvedneme na Vámi zvolené adrese
• V případě prvního nezastižení příjemce, doručujeme opětovně ještě jedenkrát
• Pokud se nám nepodaří zastihnout příjemce, dáme Vám vědět prostřednictvím SMS/e-mailu
• Reporting přizpůsobíme na míru, který si můžete sami měnit podle svých potřeb
• Ručíme za zásilky až do výše 50 000 CZK

 

Doplňkové služby

Chcete Vašim příjemcům dopřát více možností a maximální pohodlí při doručování Vašeho zboží? V tom případě si vyberte z nabídky:


COD – vybranou hotovost za zásilku vybereme od příjemce a Vám ji zašleme do 5-ti pracovních dnů
CDR – naši kurýři jsou vybaveni platebními terminály a proto si příjemce může zvolit platbu za zboží platební kartou nebo mobilním telefonem prostřednictvím Google pay nebo Apple pay.
Telefonické avízo – kontaktujeme příjemce v den doručení, abychom zabezpečili co nejrychlejší doručení zboží
SMS avízo – příjemci zašleme až dvě SMS s informací kdy mu bude doručována zásilka
E-mail avízo – notifikujeme příjemci prostřednictvím e-mailu až dvakrát po dobu doručování
Připojištění – můžete si zvolit připojištění zboží 1% z ceny zásilky
POD – doklad o převzetí zboží si kdykoliv můžete zkontrolovat v naší zákaznické aplikaci ATOL

Najdete u nás vysoký standard služeb, protože každý zákazník je pro nás jedinečný a zakládáme si na individuálním přístupu.
Vyplňte krátký dotazník a naše obchodní oddělení Vás bude zpětně kontaktovat.

 

Mezinárodní balíková přeprava

Expandujete do zahraničí, nebo hledáte nové řešení Vašich přeprav? Jste tu správně, svěřte Vaše zboží našim odborníkům a doručíme ho včas a bez rizika.

Nabízíme tranzit zboží na Slovensko, do Maďarska a v krátkém čase budeme naši nabídku mezinárodní přepravy rozšiřovat o další země

 

Naše služby

Zásilky, které přepravujeme na Slovensko:


• Maximální hmotnost zásilky je 50 kg
• Maximální délka zásilky je 200 cm
• Výška + šířka + délka < 2,40 m
• Jeden kus = jedna zásilka

Zásilky, které splňují požadované parametry, jsou doručené příjemci na Slovensko standardně ve 24-hodinovém režimu.

 

Zásilky, které přepravujeme do Maďarska:


• Maximální hmotnost zásilky je 40 kg
• Maximální délka zásilky je 200 cm
• Výška + šířka + délka < 3 m
• Jeden kus = jedna zásilka


Zásilky, které splňují požadované parametry, jsou doručené příjemci v zahraničí standardně ve 48-hodinovém režimu.


Pro jednoduchost doručování je velmi důležitým faktorem i správné zabalení zásilky. Naši odborníci Vám rádi poradí jak eliminovat riziko poškození zboží vhodným obalem.
• Přístupem do zákaznické aplikace ATOL zabezpečíme, že objednávka přeprav ušetří Váš čas a zefektivní komunikaci při jednoduchých objednávkách
• Pro firmy s větším množstvím balíků v jedné objednávce nabízíme propojení prostřednictvím API nebo import dat přes soubory .csv
• Zásilky vyzvedneme na Vámi zvolené adrese
• V případě prvního nezastižení příjemce, doručujeme opětovně ještě jedenkrát
• Pokud se nám nepodaří zastihnout příjemce, dáme Vám vědět prostřednictvím SMS/e-mailu
• Reporting přizpůsobíme na míru, který si můžete sami měnit podle svých potřeb
• V zahraničí ručíme za zásilky dle domluvy CMR

 

Doplňkové služby

Hledáte pro svoje klienty ještě více? V tom případě si vyberte z nabídky služeb:


COD – vybranou hotovost za zásilku vybereme od příjemce a Vám ji zašleme do 7-mi pracovních dnů na účet v měně země
Telefonické avízo – kontaktujeme příjemce v den doručení, abychom zabezpečili co nejrychlejší doručení zboží
SMS avízo – příjemci zašleme až dvě SMS s informací, kdy mu bude doručována zásilka
E-mail avízo – notifikujeme příjemci prostřednictvím e-mailu až dvakrát po dobu doručování
POD – doklad o převzetí zboží si kdykoliv můžete zkontrolovat v naší zákaznické aplikaci ATOL


Být naším zákazníkem je jednoduché. Staňte se našim pravidelným klientem a získejte všechny výhody, které Vám ušetří čas, a Vaše peníze můžete investovat někam jinam. Stačí vyplnit krátký dotazník a náš obchodník Vás bude kontaktovat. Spolehněte se na nás.