info@123kuryr.cz

+420 779 998 321

Nejčastější dotazy

Nevíte si rady? Tak to jste tu správně

Jak se můžu stát zákazníkem?

Velmi jednoduše, pokud vyplníte dotazník, náš kolega z obchodního oddělení Vás bude kontaktovat, není potřeba podepisovat žádné zavazující smlouvy.

Jaké zboží můžu přepravovat?

Všechny podmínky vnitrostátní a mezinárodní přepravy jsou u nás jasně a srozumitelně popsané v sekci pro firemní klienty nebo v našich VOP.

Jaké rozměry zásilky můžu poslat?

Všechny podmínky vnitrostátní a mezinárodní přepravy jsou u nás jasně a srozumitelně popsané v sekci pro firemní klienty nebo v našich VOP

Jak si vypočítám cenu přepravy?

Cenu přepravy Vám individuálně vypracuje náš kolega z obchodního oddělení po vyplnění dotazníku

Provozujete i výdejní místa?

Výdejní místa jsou součástí našeho cíle v blízké budoucnosti.

Na koho se můžu obrátit v případě reklamace?

Pro případ jakýchkoliv otázek máme k dispozici náš zákaznický servis, který je Vám k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 16:30 hod. na telefonním čísle 779998321, nebo nás kontaktujte e-mailem reklamace@123kurier.cz.

Koho můžu kontaktovat v případě otázek k faktuře?

Pro případ jakýchkoliv otázek máme k dispozici náš zákaznický servis, který je Vám k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 16:30 hod. na telefonním čísle +420 779 998 321

 nebo nás kontaktujte e-mailem reklamace@123kurier.cz

Jak správně zabalit zásilku?

Nevíte si rady se zabalením zásilky? Přečtěte si jednoduché tipy na správné balení a usnadněte si práci!

Stáhněte si přehledný návod!

Kontaktujte nás!